Hellebrekers_Industriele Automatisering_Logo_Greenmenu.svg
Hellebrekers_Industriele Automatisering_Logo_Whitex-mark.svg
prev.svgnext.svg

Verbeterde
concurrentiepositie

WP_10_Concurrentie.png
WP_10_Doos_Kruid_2.png
WP_10_Doos_Kruid_3.png
Spice-a-lot heeft op tijd de stap richting Industrie 4.0 gezet. Ze zien dat hun nieuwe manier van werken een positieve invloed heeft op de klantbeleving en dat het gemakkelijker is om te innoveren en nieuwe producten te ontwikkelen.
WP_10_Klantenservice-22.png

Verbeterde klantenservice zorgt voor een betere klantbeleving

Aangezien het nu veel gemakkelijk en sneller is om klantgegevens op te vragen, is de responsetijd drastisch verlaagd. Vragen over lopende orders kunnen in principe direct telefonisch of via de chat afgehandeld worden. Spice-a-lot is nu bezig met het inrichten van een klantportaal zodat klanten straks in staat zijn om zelf hun gegevens in te zien, bestellingen te plaatsen en facturen in te zien. Dit verhoogt de klanttevredenheid doordat klanten zelfstandig zaken kunnen regelen op een moment dat het hun het beste uitkomt.
WP_10_Klantenservice-22.png

Innovatie maakt co-creatie mogelijk

Digitalisering maakt het gemakkelijker om samen te werken met andere bedrijven, leveranciers en klanten. Dit opent nieuwe mogelijkheden voor co-creatie en innovatie, waarbij de partners gezamenlijk werken aan het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten of oplossingen. De nieuwe manier van werken maakt het voor Spice-a-lot nu mogelijk om niet alleen aanbod-, maar ook vraaggericht te werken. Nieuwe recepturen zijn gemakkelijk toe te voegen en wanneer een klant om een bepaalde mix vraagt, kan dit binnen een maand geproduceerd worden, inclusief verpakking en etiket.