Verbeterdeconcurrentiepositie
Verbeterde
concurrentiepositie
Spice-a-lot heeft op tijd de stap richting Industrie 4.0 gezet. Ze zien dat hun nieuwe manier van werken een positieve invloed heeft op de klantbeleving en dat het gemakkelijker is om te innoveren en nieuwe producten te ontwikkelen.
Vorige
${prev-page}
Volgende
${next-page}
Verbeterde klantenservice zorgt voor een betere klantbeleving
Verbeterde klantenservice zorgt voor een betere klantbeleving
Aangezien het nu veel gemakkelijk en sneller is om klantgegevens op te vragen, is de responsetijd drastisch verlaagd. Vragen over lopende orders kunnen in principe direct telefonisch of via de chat afgehandeld worden. Spice-a-lot is nu bezig met het inrichten van een klantportaal zodat klanten straks in staat zijn om zelf hun gegevens in te zien, bestellingen te plaatsen en facturen in te zien. Dit verhoogt de klanttevredenheid doordat klanten zelfstandig zaken kunnen regelen op een moment dat het hun het beste uitkomt.
Innovatie maakt co-creatie mogelijk
Innovatie maakt co-creatie mogelijk
Digitalisering maakt het gemakkelijker om samen te werken met andere bedrijven, leveranciers en klanten. Dit opent nieuwe mogelijkheden voor co-creatie en innovatie, waarbij de partners gezamenlijk werken aan het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten of oplossingen. De nieuwe manier van werken maakt het voor Spice-a-lot nu mogelijk om niet alleen aanbod-, maar ook vraaggericht te werken. Nieuwe recepturen zijn gemakkelijk toe te voegen en wanneer een klant om een bepaalde mix vraagt, kan dit binnen een maand geproduceerd worden, inclusief verpakking en etiket.